Σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία καταδίκασε δικαστήριο της Νότιας Κορέας την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, η οποία ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς.
Σύμφωνα με…

Νότια Κορέα: Η πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε καταδικάστηκε σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετώνΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ