Στη σημασία της ψυχικής υγείας ως κεντρικής προτεραιότητας δημόσιας πολιτικής, με ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των παιδιών και των εφήβων από τις επιπτώσεις της υπερβολικής χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στάθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια συζήτησης με θέμα «Διεθνής Πρωτοβουλία για την Υγεία του ΙΣΝ: Εστιάζοντας στην ψυχική υγεία».
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του SNF Nostos 2026, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ τη συζήτηση συντόνισε ο πρόεδρος του Ιδρύματος, Ανδρέας Κ. Δρακόπουλος.
Στον χαιρετισμό του ο πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη λογοδοσίας των ψηφιακών πλατφορμών, την αξία της άσκησης, του αθλητισμού και των δημιουργικών δραστηριοτήτων ως υγιών εναλλακτικών απέναντι στις οθόνες, καθώς και τη σημασία της ενίσχυσης των υποδομών, της…

