Την αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος, ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος από την Βουλή.
Ο κ. Λιβάνιος επέφερε νομοτεχνική βελτίωση στο νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης που ανοίγει τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από τους δήμους, και όχι μέσω των λογαριασμών ρεύματος.
Στόχος, όπως είπε, είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός είσπραξής τους που θα μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του 2028.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου ολοκληρώνεται σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής, με τη σχετική ψηφοφορία.
Απευθυνόμενος στο Σώμα, ο κ. Λιβάνιος είπε ότι με τη νομοτεχνική βελτίωση, προβλέπεται ένα Προεδρικό Διάταγμα, – με σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των συναρμόδιων υπουργείων – ώστε να δίδεται η δυνατότητα να εξεταστεί και να…

