Σε δήλωση προχώρησε ο πρόεδρος των Δημοκρατών-ΠΚ, Στέφανος Κασσελάκης, μετά την ανακοίνωση της Θεοδώρας Τζάκρη ότι αποχωρεί από το κόμμα.
Ο κ. Κασσελάκης τονίζει ότι ζήτησε σήμερα «την παραίτηση της Θεοδώρας Τζάκρη από την θέση της Αντιπροέδρου των Δημοκρατών και του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού Κόμματος».
Όπως αναφέρει, «οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, οριοθετώντας τον πολιτικό τους χώρο στο φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής με τις αξίες της αλληλεγγύης, της ισότητας και του ανθρωπισμού στην καρδιά μας».
Και προσθέτει: «Σε αυτήν την πορεία δεν χωρούν προσωπικές φιλοδοξίες ή αναχρονιστικές αντιλήψεις πολιτικής επιβίωσης».
Ολόκληρη η δήλωση του Στέφανου Κασσελάκη
«Σήμερα ζήτησα την παραίτηση της Θεοδώρας Τζάκρη από την θέση της Αντιπροέδρου των Δημοκρατών και του Ευρωπαϊκού Δημοκρατικού…

