Την αποχώρησή της από τους Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο ανακοίνωσε η Θεοδώρα Τζάκρη, μέχρι σήμερα αντιπρόεδρος του κόμματος, με σαφείς αιχμές κατά του Στέφανου Κασσελάκη.
«Όταν αποφασίσαμε με τον Στέφανο Κασσελάκη, συναδέλφους βουλευτές και χιλιάδες μέλη και στελέχη από όλη την χώρα να προχωρήσουμε στην δημιουργία ενός Κινήματος που θα διασώσει την τιμή και την υπόληψη των προοδευτικών δυνάμεων από αδιέξοδες και ανήθικες κομματικές πρακτικές, δεν θυμάμαι να συμφωνήσαμε ότι αυτή η κινηματική προσπάθεια θα εξελισσόταν σε ένα αρχηγικό κόμμα που θα χωρούσε στο κάδρο των συνομιλητών του ό,τι πιο ακροδεξιό και ακρονεοφιλελεύθερο έχει γνωρίσει η μεταπολιτευτική Ελλάδα και αυτό δεν είναι άλλο από το καθεστώς Μητσοτάκη και τους πρόθυμους υπηρέτες του», τονίζει η κυρία Τζάκρη.
«Σκέφτηκα πολύ πριν αποφασίσω ότι…

