Τον απολογισμό των επτά ετών διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας παρουσίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με ανάρτησή του, επιλέγοντας αυτή την εβδομάδα να αντικαταστήσει τον καθιερωμένο εβδομαδιαίο απολογισμό του κυβερνητικού έργου με μια συνολική αποτύπωση της πορείας της χώρας από το 2019 έως σήμερα.
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι την εβδομάδα που πέρασε συμπληρώθηκαν τρία χρόνια από την ανανέωση της εμπιστοσύνης των πολιτών το 2023, ενώ σε λίγες ημέρες συμπληρώνονται επτά χρόνια από τότε που οι Ελληνίδες και οι Έλληνες ανέθεσαν για πρώτη φορά στη Ν.Δ. την ευθύνη της διακυβέρνησης.
«Προσπαθώ καθημερινά να τιμώ αυτήν την εντολή», ανέφερε, αναγνωρίζοντας ότι οι προσδοκίες και οι απαιτήσεις των πολιτών είναι υψηλές και ότι η κυβέρνηση δεν καταφέρνει πάντα να ανταποκριθεί σε αυτές.

