Της Μαρίας Νεγρεπόντη-Δελιβάνη       

«Ο επιμένων νικά». Η διαπίστωση, για την Πολωνία, ότι η διεκδίκηση της για τις   κατοχικές  γερμανικές  αποζημιώσεις  εισακούστηκε…..έστω μετά από την παρέλευση 85 ετών, και ότι η Γερμανία δεσμεύτηκε επισήμως να καταβάλει τα χρέη της, ανοίγει το δρόμο και για την Ελλάδα. Που σαφώς θα ακολουθήσει, με ανάλογες απαιτήσεις της Πολωνίας, που ανάγονται σε πάνω από τρισεκατομμύριο Ευρώ.

Η διαφορά μας, βέβαια,  με την Πολωνία είναι, δυστυχώς,  σαφής και επί τάπητος πάλι, με την ευκαιρία των πρόσφατα επαναλαμβανόμενων σχετικών δηλώσεων του κ. Σκέρτσου. Ότι, δηλαδή …… «εμείς δεν ενδιαφερόμαστε για τις γερμανικές αποζημιώσεις, επειδή μας ενδιαφέρει το μέλλον»!!!! (Βλ. τελευταία σχετική μου αντίδραση στο Newsbreak: (https://www.newsbreak.gr/apopseis/1019108/to-katochiko-chreos-anikei-ston-elliniko-lao-kai-den-charizetai/).

Η παραπάνω…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ