Είναι δύσκολο για εμάς τους «δυτικούς» να πιστέψουμε ότι η «μοναδική υπερδύναμη», οι ΗΠΑ, έχασαν τον πόλεμο με το Ιράν αν και όλα τα δεδομένα το πιστοποιούν. «Πρέπει να αντιλαμβανόμαστε πλέον τα γεγονότα όχι μέσω της μνήμης μας ,αλλά με βάση την πραγματικότητα», λέει στο militaire news ο Αλέξανδρος Τσίγγος, «Μαύρο Πρόβατο» των ερτζιανών της Θεσσαλονίκης, μέσω το Focus Fm. «Ότι οικοδομήθηκε μετά από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο αποδομείται…Η συμφωνία που συζητείται με το Ιράν, σηματοδοτεί την αποχώρηση των ΗΠΑ από τη Μέση Ανατολή», υποστηρίζει και επικαλείται γι’  αυτό όσα οι Αμερικανοί λένε και γράφουν σε επίσημα κείμενα τους. Τελευταίο η Στρατηγική Εθνικής Ασφαλείας των ΗΠΑ, κείμενο που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα από τον Λευκό Οίκο. Όπως υπενθυμίζει το σύνθημα «Πρώτα η Αμερική» δεν είναι νέο.

Κι αν αυτή η…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ