Τα πρώτα σαφή σημάδια επιστροφής του ιρανικού πετρελαίου στις διεθνείς αγορές καταγράφονται στα Στενά του Ορμούζ, καθώς η Τεχεράνη αυξάνει τις εξαγωγές αργού στο υψηλότερο επίπεδο από την έναρξη του πολέμου στα τέλη Φεβρουαρίου.
Η εξέλιξη έρχεται καθώς ΗΠΑ και Ιράν επιχειρούν να μετατρέψουν την εύθραυστη εκεχειρία σε μόνιμη συμφωνία, επιτρέποντας στην Ισλαμική Δημοκρατία να επαναφέρει σταδιακά την παραγωγή και τις εξαγωγές της.
Τρία υπερδεξαμενόπλοια μεταφέρουν 6 εκατ. βαρέλια
Σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης πλοίων, περίπου 6 εκατομμύρια βαρέλια ιρανικού αργού βρίσκονται φορτωμένα σε τρία υπερδεξαμενόπλοια που έχουν τεθεί υπό αμερικανικές κυρώσεις.
Πρόκειται για τα Elva, Virgo και Vigor, τα οποία διέσχισαν τα Στενά του Ορμούζ νωρίς τη Δευτέρα και εμφανίζονται να έχουν προορισμό τα ανοικτά της Σιγκαπούρης.
Η…

