Με την έγκριση όλων των θεμάτων της ατζέντας ολοκληρώθηκε πριν από λίγο η Ετήσια Γενική Συνέλευση των Μετόχων της ΔΕΗ.

Μεταξύ άλλων η Γενική Συνέλευση ενέκρινε τη διανομή μερίσματος 0,60 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση 2025, με το συνολικό ποσό να εκτιμάται σε περίπου 350 εκατ. ευρώ. Το μέρισμα είναι αυξημένο κατά 50% σε σχέση με τη χρήση του 2024, ενώ η έναρξη καταβολής του έχει προγραμματιστεί για τις 24 Ιουλίου 2026.

Στην τοποθέτησή του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Γιώργος Στάσσης, παρουσίασε την πρόοδο του επιχειρησιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, εστιάζοντας στην επίτευξη των οικονομικών και λειτουργικών στόχων του 2025, καθώς και στις βασικές παραμέτρους του στρατηγικού σχεδίου 2026-2030.

Σύμφωνα με τον κ. Στάσση το 2025 επιβεβαίωσε την ανθεκτικότητα του καθετοποιημένου μοντέλου της ΔΕΗ, με προσαρμοσμένο…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ