Σε μια αιχμηρή ανάρτηση προχώρησε η Μαρία Καρυστιανού με αφορμή τις πρόσφατες αποχωρήσεις στελεχών από το κίνημα Ελπίδα για τη Δημοκρατία.

Η κυρία Καρυστιανού σημειώνει: «εμπιστεύτηκα ανθρώπους που δάκρυζαν όταν μου μιλούσαν για ιδανικά», ενώ καταγγέλλει «αρχηγιλίκια, αγορές υποψηφιοτήτων και υπόγειο σχηματισμό ψηφοδελτίων».

«Η ΕΛΠΙΔΑ, λοιπόν, αλλάζει μορφή! «Καθαρίζει» και συνεχίζει. Δεν θα σταματήσουμε. Δεν θα μας νικήσουν. Είμαστε πολύ περισσότεροι!», επισημαίνει, υπογραμμίζοντας ότι «η χώρα χρειάζεται ΚΑΘΑΡΣΗ. Η χώρα χρειάζεται ΕΛΠΙΔΑ».

Αναλυτικά η ανάρτησή της

«Όταν αποφασίσαμε να φτιάξουμε την ΕΛΠΙΔΑ, είχαμε και έχουμε ένα και μοναδικό όραμα: μια ελεύθερη, όρθια Ελλάδα, μακριά από τη διαφθορά και την ατιμωρησία.

Μου είπαν: «Μην ασχοληθείς Μαρία με την πολιτική, είναι βρώμικη και ανήθικη· αγοράζει…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ