Το υπουργείο Πετρελαίου του Ιράκ αναφέρει ότι ο ΟΠΕΚ έχει αρχίσει να αποκαθιστά σταδιακά τις προπολεμικές κατανομές παραγωγής του Ιράκ, μια κίνηση που, όπως ανέφερε, θα ενίσχυε την παραγωγική ικανότητα του Ιράκ και θα στήριζε την ανάκαμψη του πετρελαϊκού του τομέα.
Σε δήλωση που μεταδόθηκε από το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων, το υπουργείο αναφέρει ότι η Βαγδάτη υποστηρίζει την επανεκτίμηση των ποσοστώσεων παραγωγής του ΟΠΕΚ ώστε να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τις συνθήκες των κρατών μελών, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και ασφαλιστικών συνθηκών του Ιράκ.
Ο πρωθυπουργός του Ιράκ, Αλί Φαλέχ αλ-Ζαΐντι, δεν είχε συζητήσει την πιθανότητα αποχώρησης του Ιράκ από τον ΟΠΕΚ, πρόσθεσε η δήλωση.
Απειλεί με αποχώρηση το Ιράκ
Την Πέμπτη, πηγές με γνώση του θέματος δήλωσαν στο Reuters ότι το Ιράκ —ο δεύτερος μεγαλύτερος…

