Οι αντιδραστήρες του παλαιότερου πυρηνικού σταθμού της Ευρώπης τέθηκαν εκτός λειτουργίας την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσε η ελβετική εταιρεία που τον διαχειρίζεται, καθώς το κύμα καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη εκτόξευσε τη θερμοκρασία του ποταμού που χρησιμοποιείται για την ψύξη τους.
«Η θερμοκρασία του ποταμού Άαρε έφτασε και πάλι χθες και σήμερα τους 25 βαθμούς Κελσίου. Δεν διαφαίνεται επαρκής ψύξη», ανέφερε στην ιστοσελίδα της η ενεργειακή εταιρεία Axpo.
Ως αποτέλεσμα, ο πυρηνικός σταθμός Μπέτσναου, στη βόρεια Ελβετία, κοντά στα γερμανικά σύνορα, «διέκοψε προσωρινά τη λειτουργία και των δύο αντιδραστήρων του», σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Η Axpo πρόσθεσε ότι «συνεχίζει να παρακολουθεί τη θερμοκρασία του ποταμού Άαρε».
«Μόλις η θερμοκρασία του ποταμού υποχωρήσει ή προβλεφθεί επαρκής ψύξη, ο σταθμός Μπέτσναου θα…

