Με αφορμή τις εργασίες αποκατάστασης εδαφών και την απόσυρση παροπλισμένων εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής και τις αντιδράσεις που προκάλεσαν, η ΔΕΗ παρουσιάζει τα δεδομένα, αναλύοντας παράλληλα την επόμενη ημέρα της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η απολιγνιτοποίηση «δεν αποτελεί μια βίαιη αποχώρηση της ΔΕΗ από τη Δυτική Μακεδονία, αλλά μια βαθιά, δομική και υψηλής προστιθέμενης αξίας δέσμευση για την περιβαλλοντική και οικονομική αναγέννηση της περιοχής».
Η ΔΕΗ περιγράφει ένα νέο παραγωγικό μοντέλο, με έμφαση στην καθαρή ενέργεια, τις ψηφιακές υποδομές και τις νέες επενδύσεις.
Παράλληλα, η εταιρεία σημειώνει ότι αν και ο λιγνίτης αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού συστήματος ηλεκτροπαραγωγής για δεκαετίες, σήμερα το συνολικό κόστος παραγωγής…

