Ο Φρανκ Έβερινκ δεν είχε ακούσει ποτέ για το Κάνσας Σίτι. Όταν όμως έμαθε ότι η εθνική Ολλανδίας θα έδινε εκεί αγώνα για το Παγκόσμιο Κύπελλο, άλλαξε ολόκληρο το πρόγραμμα του ταξιδιού του.
Επιβιβάστηκε στο αυτοκινούμενο τροχόσπιτό του, ξεκίνησε από το Τορόντο και, περνώντας από το Ντιτρόιτ, το Σικάγο και την Ιντιανάπολη, κατέληξε στα σύνορα του Μιζούρι με το Κάνσας.
Όπως γράφει η Wall Street Journal, ο Έβερινκ και χιλιάδες ακόμη Ευρωπαίοι φίλαθλοι γνώρισαν μια πλευρά της Αμερικής που σπάνια βλέπουν οι ξένοι επισκέπτες: τα ήσυχα προάστια, τα τεράστια εμπορικά κέντρα, τις αχανείς κατοικίες και την καθημερινότητα μακριά από τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες ή το Μαϊάμι.
«Εδώ όλα είναι τόσο ευρύχωρα», λέει. «Για τα ψώνια πηγαίνεις σε ένα μέρος, για τον οδοντίατρο σε άλλο. Οι άνθρωποι φαίνονται πολύ πλούσιοι. Ίσως γι’ αυτό να…

