Μετοχές τεχνολογίας που εκτοξεύονται έως και 100% μέσα σε έναν μήνα, ιστορικά υψηλή απόκλιση στις αποδόσεις και όλο και περισσότερες προειδοποιήσεις ότι η αγορά εισέρχεται σε επικίνδυνη ζώνη.

Είναι η τεχνητή νοημοσύνη η αρχή μιας νέας εποχής ή τα πρώτα σημάδια μιας νέας χρηματιστηριακής φούσκας;

Η Wall Street έχει ζήσει πολλές περιόδους ευφορίας. Αυτό όμως που παρατηρείται τους τελευταίους δύο μήνες αρχίζει να θυμίζει έντονα μία από τις πιο ακραίες περιόδους της χρηματιστηριακής ιστορίας: τη φούσκα των εταιρειών διαδικτύου στα τέλη της δεκαετίας του 1990.

Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι οι χρηματιστηριακοί δείκτες κινούνται σε ιστορικά υψηλά. Αυτό έχει συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν.

Είναι ο τρόπος με τον οποίο ανεβαίνουν.

Λίγες μετοχές παρασύρουν ολόκληρη την αγορά

Η νέα λέξη που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ