Κατεβαίνουν ρολά στο εμπόριο, την Κυριακή 19 Ιουλίου, για την υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και την κατοχύρωση της κυριακάτικης αργίας προαναγγέλλει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας (ΟΙΥΕ), ενώ προηγήθηκαν χθες 24 Ιουνίου κινητοποιήσεις έξω από τα γραφεία της ΕΣΕΕ και σε άλλες πόλεις της χώρας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ομοσπονδίας, εργαζόμενοι στο εμπόριο, κλαδικά και επιχειρησιακά σωματεία συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της ΕΣΕΕ ζητώντας την υπογραφή κλαδικής ΣΣΕ με αυξήσεις στους μισθούς. Ακολούθησε πορεία προς το πολυκατάστημα NOTOS, σε ένδειξη στήριξης προς τους εργαζόμενους της επιχείρησης.
Κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης πραγματοποιήθηκε συνάντηση αντιπροσωπείας της ΟΙΥΕ με τον γενικό γραμματέα και τον γενικό διευθυντή της ΕΣΕΕ, κατά την οποία τέθηκε, σύμφωνα με…

