Σε μια βαθιά θεσμική και οικονομική ανατομία της τοπικής αυτοδιοίκησης, συνδέοντάς την άμεσα με την ανάγκη υιοθέτησης των δεικτών ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση), προχώρησε ο Αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, κατά την τοποθέτησή του σε πρόσφατο συνέδριο για το ESG.

Ρεπορτάζ Ρεγγίνα Σαβούρδου

Ο κ. Κωνσταντέλλος ανέδειξε τα κριτήρια ESG ως το απόλυτο εργαλείο μέτρησης, διαφάνειας και προσέλκυσης χρηματοδοτήσεων για τις πόλεις του μέλλοντος.

Το ESG ως «σχέδιο πτήσης» και κοινή γλώσσα για τις πόλεις

Περνώντας στον πυρήνα της θεματικής του ESG στην τοπική αυτοδιοίκηση, ο κ. Κωνσταντέλλος εξήγησε ότι τα κριτήρια αυτά αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου στρατηγικού σχεδιασμού, βάζοντας τέλος στις αυθαίρετες πολιτικές εκτιμήσεις,…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ