Τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της μεγάλης πρωτοβουλίας της Παπαστράτος, FutuReady Greece, παρουσίασαν τη Δευτέρα η Παπαστράτος και το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Σηματοδοτεί την έναρξη μιας μακροπρόθεσμης συνεργασίας που επενδύει στις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις προοπτικές της επόμενης γενιάς.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε παρουσία της υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη, καθώς και εκπροσώπων της ακαδημαϊκής κοινότητας και στελεχών της εταιρείας.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψε η Παπαστράτος με το Τμήμα ΔΕΤ του ΟΠΑ αποτελεί ένα από τα πρώτα ουσιαστικά βήματα του FutuReady Greece, της πρωτοβουλίας που ανακοίνωσε η Παπαστράτος με αφορμή τον εορτασμό των 95 χρόνων παρουσίας της στην Ελλάδα και με ορίζοντα τα 100…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ