Μιλώντας με σκαιότατο τρόπο για τη νεκρή 45χρονη Σταυρούλα Λεβεντάκη, που βρέθηκε θαμμένη σε αγροτική περιοχή στον Βατόλακκο Χανίων,  η σύζυγος του 43χρονου Σκοπιανού που έχει ομολογήσει την δολοφονία της γυναίκας, επιμένει ότι ο άνδρας της είναι αθώος και εμφανίζεται σίγουρη ότι του έστησαν πλεκτάνη αναγκάζοντάς τον να ομολογήσει γιατί απείλησαν την ζωή του ή ακόμη και την ζωή της οικογένειά τους.

«Να κάνει σχέση με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό; Δηλαδή…όχι να το σκεφτώ. Αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή; Βρωμούσε και ζωντανή, να το πω στα ίσια».

«Εγώ με τον άνδρα μου δεν είχα καθόλου κακή σχέση, είμαστε άριστα. Τα είχαμε συζητήσει όλα αυτά. Και που λείπω το καλοκαίρι και όλα αυτά, εμείς μιλούσαμε στο τηλέφωνο 10 φορές την ημέρα. Ο άνδρας μου έκανε εφαρμογή και έβλεπα ανά πάσα ώρα και στιγμή που είναι το κινητό…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ