Με στόχο να χρηματοδοτήσει επενδύσεις περίπου 3 δισ. έως το 2031, ο Όμιλος Aktor δρομολογεί την κεφαλαιακή του ενίσχυση, επιδιώκοντας να αντλήσει 1 δισ. ευρώ μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου (ΑΜΚ) και έκδοσης ομολογιακού δανείου.

Το νέο αναπτυξιακό σχέδιο παρουσιάστηκε χθες από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου Aktor, Αλέξανδρο Εξάρχου, ο οποίος χαρακτήρισε τη νέα στρατηγική τον οδικό χάρτη για τη μετεξέλιξη του ομίλου σε έναν διαφοροποιημένο όμιλο υποδομών και ενέργειας, με ισχυρότερη παρουσία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μεγαλύτερη συμμετοχή δραστηριοτήτων που παράγουν σταθερές ταμειακές ροές.

Μεταξύ άλλων, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει επέκταση στη λιανική αγορά ενέργειας, επενδύσεις σε συστήματα αποθήκευσης στη Βουλγαρία, συμμετοχή σε νέες παραχωρήσεις στη Ρουμανία και ενδιαφέρον για το λιμάνι…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ