Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Απόστρατων Στρατιωτικών (Π.ΟΜ.Α.Σ.), με σχετική ανακοίνωσή της, τη 16.6.2026, είχε καταγγείλει την κυβέρνηση ότι με το π.δ. 36/2026 «πετάει» κυριολεκτικά έξω από τα στρατιωτικά νοσοκομεία τους αποστράτους και τα μέλη των οικογενειών τους, αφού υπενθυμίζεται η «ευχέρεια» που έχουν τα στρατιωτικά νοσοκομεία να παρέχουν ή όχι υγειονομική περίθαλψη στους απόστρατους.
Η κυβέρνηση στριμωγμένη από την κατακραυγή των αποστράτων έσπευσε, με δήλωση του υφυπουργού Εθνικής Άμυνας (ΥΦΕΘΑ) να καθησυχάσει τους απόστρατους ότι στην «… πραγματικότητα δεν υπάρχει καμία αλλαγή στο καθεστώς της υγειονομικής περίθαλψης των αποστράτων …».
Γίνε μέλος του militaire.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ – Μάθε τι κερδίζεις
Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ
Ωστόσο η Π.ΟΜ.Α.Σ. με δελτίο τύπου προσγειώνει την κυβέρνηση στην…

