Χθες η κυβέρνηση έκοψε άλλη μία κορδέλα. Αυτή τη φορά για ένα νέο κτήριο που παρουσιάστηκε ως η νέα καρδιά της Πληροφορικής και του Κυβερνοχώρου στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ωραίες αίθουσες, σύγχρονες εγκαταστάσεις, μεγάλα λόγια, αναφορές στην κυβερνοάμυνα, στην τεχνητή νοημοσύνη, στα δεδομένα, στα δίκτυα και στη νέα εποχή του πολέμου.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι το κτήριο. Προφανώς και οι Ένοπλες Δυνάμεις χρειάζονται σύγχρονες υποδομές. Το πρόβλημα είναι ότι η κυβέρνηση επιμένει να παρουσιάζει τα ντουβάρια ως μεταρρύθμιση, ενώ το πραγματικό ερώτημα παραμένει αναπάντητο. Ποιος θα υπηρετήσει μέσα σε αυτά τα ντουβάρια; Με τι προσόντα; Με ποια εμπειρία; Με ποια κίνητρα παραμονής; Και κυρίως, πόσοι από τους ανθρώπους που ήξεραν τη δουλειά έχουν ήδη φύγει ή ετοιμάζονται να φύγουν;
Γιατί στην Πληροφορική,…

