Με ανακοίνωσή της η ΔΥΠΑ έκανε γνωστό ότι παρατείνεται η υλοποίηση του προγράμματος για ωφελούμενους – εργαζόμενους

Συγκεκριμένα αναφέρει πως: «Ορίζεται ως νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση της πιστοποίησης, η 30η Ιουνίου 2026 στο πλαίσιο του έργου της ΔΥΠΑ, “Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση σε δεξιότητες ψηφιακές, πράσινες και οικονομικού εγγραμματισμού για εργαζόμενους ωφελούμενους”.

Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU».

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο 



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ