Στην Ελλάδα τα πολιτικά κόμματα που κατεβαίνουν στις εκλογές θα έπρεπε να έχουν ψηλά στην ατζέντα το θέμα της μείωσης των φόρων και του πληθωρισμού. Ίσως θα έπρεπε να μπει και στο Σύνταγμα, σαν τη ρήτρα χρέους που έχει η Γερμανία, με στόχο να αλλάξουμε κάποτε ταχύτητα.

Αν συνδυαστεί η μείωση των δύο, θα αυξηθεί η ανταγωνιστικότητα της οικονομίας και θα πάψει η Ελλάδα να βρίσκεται πάντα στις πρώτες θέσεις στις ανατιμήσεις και τελευταία στην αγοραστική δύναμη. Δεν έχουμε παραγωγή, δεν έχουμε ανταγωνισμό, δεν έχουμε και πολλά ακόμα, που θα πρέπει κάποια στιγμή να τα φτιάξουμε επιτέλους. Το να κάνουν οι πολιτικοί (κυρίως οι κυβερνητικοί) διαπιστώσεις είναι λίγο αστείο, άσε που δημιουργεί και απορίες για τους ίδιους, ακόμα και στους πιο φανατικούς ψηφοφόρους.

Είχαμε τον πόλεμο στην Ουκρανία αλλά και μετά στον…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ