Πλοία του Στόλου ξεχασμένα σε αποστολές «και για επιστροφή, από αύριο».

Αδιανόητες φαντάζουν πλέον οι καταστάσεις επί των ημερών της νέας εποχής στις ΕΔ, η οποία μόλις που έχει ξεκινήσει. Το ΓΕΝ στην προσπάθειά του να «δημιουργήσει» αριθμητικώς ανεκτά πληρώματα για να καλύψει τις αυξανόμενες παραιτήσεις αναγκάστηκε τους προηγούμενους μήνες να προβεί σε παροπλισμούς πολλών πλοίων με το πρόσχημα της παλαιότητας. Βέβαια το κύριο επιχείρημα ήταν ότι ΘΑ έρθουν άλλα στη θέση τους (κάποτε), εναρμονιζόμενο με τις υπουργικές εξαγγελίες. Πάντα στο «μικρότερο αλλά πιο ευέλικτο Ναυτικό» που έχει εξαγγείλει ο Νίκος Δένδιας.

Πάντως αυτό που παρακολουθούμε μέχρι τώρα είναι σίγουρα ένα σκέτο μικρότερο Ναυτικό δίχως καμία ευελιξία, μαζί με ένα μεγαλύτερο και εντελώς δυσκίνητο φιάσκο. Όταν μειώνεις τη δύναμή σου…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ