Επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία των Σιδηροδρόμων Ελλάδος πραγματοποίησε σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Μεταφορών Γιώργος Κώτσηρας, συνοδευόμενος από τον Γενικό Γραμματέα Μεταφορών Στέλιο Σακαρέτσιο.

Ο κ. Κώτσηρας είχε συνάντηση εργασίας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο των Σιδηροδρόμων Ελλάδος, Χρήστο Παληό, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και Γενικούς Διευθυντές, κατά την οποία συζητήθηκαν οι προτεραιότητες του οργανισμού και οι δράσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη σε επίπεδο έργων, χρηματοδοτήσεων, ψηφιακού μετασχηματισμού, ανθρώπινου δυναμικού και επɩχεɩρησɩακής λειτουργίας του δικτύου.

Στη συνέχεια, ο Αναπληρωτής Υπουργός μετέβη στο Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας Αθηνών στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), όπου ενημερώθηκε για τη λειτουργία της τηλεδιοίκησης που εφαρμόζεται για την…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ