«Οι λύσεις που δίνουμε είναι απτές, ρεαλιστικές, μέσα στα δημοσιονομικά περιθώρια της χώρας και κρύβουν μέσα τους πυρηνικά την αλήθεια, όχι την υπερβολή και το να τάζουμε τα πάντα σε όλους» ανέφερε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Περακάκης σχολιάζοντας σημεία της ομιλίας του προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Νίκο Ανδρουλάκη στην ομιλία του στην Ολομέλεια.
Ο κ. Πιερρακάκης απάντησε στον κ. Ανδρουλάκη και στις προσωπικές αιχμές που άφησε σχετικά με την πολιτική του προέλευση λέγοντας «είμαι μέλος της ΝΔ από το τέλος του 2015 και είμαι περήφανος γι’ αυτό και για την κυβέρνηση στην οποία μετέχω. Ακριβώς, επειδή δεν χρειάζεται να αναφέρω τους λαϊκισμούς που αναφέρατε εσείς και η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ» και πρόσθεσε: «Διαβάζω τις προτάσεις και όποιες είναι λογικές της υιοθετούμε αλλά…

