Μετά τις σημερινές αποχωρήσεις του πτεράρχου εν αποστρατεία, Αθανάσιου Παπανικολάου και του πραγματογνώμονα Βασίλη Κοκοτσάκη από το κίνημα Ελπίδα για τη Δημοκρατία, πήρε θέση η Μαρία Καρυστιανού.
«Ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά», τονίζει η κυρία Καρυστιανού, σημειώνοντας ότι «είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους».
«Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν», υπογραμμίζει και επισημαίνει ότι επιδιώκουν «να σπείρουν την διχόνοια».
Αναλυτικά η δήλωση της Μ.Καρυστιανού
«Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα…

