Πολύ σημαντική διάταξη χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τη νέα ρύθμιση για τους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη, κατά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τασούλα, που πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες πριν από την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής.

«Αφορά μια εκκρεμότητα που μας έρχεται από το παρελθόν», είπε ο πρωθυπουργός.

«Πιστεύω ότι η κυβέρνηση ξεπέρασε τις προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί και στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα από την απόφασή της (να συμμορφωθεί με την απόφαση του Αρείου Πάγου) ότι δημιουργεί μία ασφάλεια δικαίου για όλους τους συνεπείς δανειολήπτες εφαρμόζοντας και την αρχική της αναδρομικότητα», πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης.

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι οι δανειολήπτες θα δουν σημαντική μείωση της δόσης της και «με αυτό τον τρόπο…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ