Την θέση του να διατηρηθεί η ισχύουσα διάταξη του Συντάγματος για τη θητεία του Προέδρου της Δημοκρατίας, εξέφρασε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Χαράλαμπος Αθανασίου, κατά τη συζήτηση της πρότασης της Νέας Δημοκρατίας για μια και μόνη εξαετία θητεία.

Νωρίτερα τις επιφυλάξεις της είχε εκφράσει για το ίδιο θέμα και η Ντόρα Μπακογιάννη. «Πιστεύω ότι δύο 5ετίες είναι ένα σύστημα που απέδειξε και το παρελθόν την χρησιμότητά του» είπε.

«Θεωρώ ότι ως έχει η διάταξη, με τις δύο πενταετείς θητείες, είναι προτιμότερη από τη μια εξαετή θητεία και αυτό διότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας αποκτά στην πρώτη θητεία την εμπειρία εκπροσώπησης διεθνώς του κράτους και συμμετοχής του στους διεθνείς οργανισμούς ή ενώσεις. Εξοικειώνεται στην συνεργασία, στην κατανόηση εμποδίων αλλά και στην άτυπη εξομάλυνση κομματικών…



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ