Με τριήμερο κύκλο ενημερώσεων στην Ουάσιγκτον άρχισε το φετινό πρόγραμμα εξωτερικής πολιτικής του ιδρύματος του Αμερικανικού Ελληνικού Ινστιτούτου (ΑHI), στο οποίο συμμετέχουν φοιτητές από τις Ηνωμένες Πολιτείες που θα επισκεφθούν στη συνέχεια την Κύπρο και την Ελλάδα.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται για 18η χρονιά και θα ολοκληρωθεί στις 10 Ιουλίου, με την επιστροφή της αποστολής από την Αθήνα. Στόχος του είναι να φέρει τους Ελληνοαμερικανούς φοιτητές σε επαφή με ζητήματα εξωτερικής πολιτικής που αφορούν τις σχέσεις των ΗΠΑ με την Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και με τον ρόλο της Ανατολικής Μεσογείου στα αμερικανικά συμφέροντα.
Bαθύτερη κατανόηση των ζητημάτων εξωτερικής πολιτικής
«Εδώ και 18 χρόνια, αυτό το πρόγραμμα έχει βοηθήσει φοιτητές να αποκτήσουν βαθύτερη κατανόηση των ζητημάτων εξωτερικής πολιτικής…

